11.02III. Fallout Online – atrybuty, triaty
1) Poniżej są opisane atrybuty z gry Fallou Online, na co i jakie mają wpływy, co dają itp.
ST | Siła | Odpowiada za udźwig naszej postaci, siłę ataku jeśli chodzi o unarmed (aby ataki w unarmed zadawały większe obrażenia siła musi wynosić 5 >). Siła podnosi również początkowe HP postaci, oraz początkową ilość skill pointów takich jak: „Unarmed” i „Melee weapons„. |
PE | Percepcja | Odpowiada za zasięg widzenia naszej postaci, ma wpływ na inicjatywę podasz walki turowej, oraz wpływa na początkową ilość skill pointów: „First aid„, „Doctor„, „Lockpick” i „Traps„. |
EN | Wytrzymałość | Odpowiada za HP na poziom, zwiększa bazowe Hit Pointsy, podwyższa odporność na radiacje i trucizny oraz wartość bazową skilla „Outdoorsman„. Zwiększa również warość okresowej regeneracji HP. UWAGA! Niezmiernie ważne jest, aby ta wartość była PARZYSTA. Wartości nieparzyste nie mają wpływu na otrzymywanie punktów na poziom. Dodają tylko 2 HP na starcie. Różnica pomiędzy 6 EN, a 7 EN to tylko 2 HP więcej, a tracisz jeden punkt statystyk. Chyba nie warto mieć 2 HP więcej takim kosztem… |
CH | Charyzma | Odpowiada za możliwość rozmowy z NPC i brania od nich zadań (min. 3). Przydaje się również do dołączania się do frakcji takich jak np. Bractwo Stali (mniejsze wymagania na dołączenie). Odpowaiada za ilość osób jaką można zabrać ze sobą na pustkowia – jeden punkt charyzmy odpowiada za jedną osobe (przy tylko jednym punkcie niemożna zabrać nikogo) i dwa skill pointy: „Barter” i „Speech„. |
IN | Inteligencja | Odpowiada za ilość przyznawanych skill pointów na poziom (5+(2*IN)=ilość skill point na poziom). Podwyższa też skille takie jak: „First aid„, „Doctor„, „Science„, „Repair„, „Outdoorsman„ |
AG | Zręczność | Podnosi wartości wszystkich skilli bojowych oraz „Sneak„, „Steal„, „Lockpick„. Ma wpływ na ilość Action Pointów naszej postaci oraz jej Armor Class. UWAGA! Niezmiernie ważne jest, aby ta wartość była PARZYSTA. Wartości nieparzyste nie mają wpływu na otrzymywanie dodatkowych punktów akcji. Z 6 AG będziesz mieć 8 AP, z 7 AG tyle samo (zwiększy ci się tylko Armor Class, który i tak nie ma większego znaczenia). Tak samo jak w przypadku wytrzymałości możemy tutaj głupio stracić 1 punkt statystyk. |
LK | Szczęście | Odpowiada głównie ma wpływ na wszelakie rzuty i losowania. Trafianie krytyczne, naprawianie przedmiotów itd. 6 LK daje możliwość wyboru w dobrych perkach PvP, zwiększa skille takie jak: „Gambling” (jednak w FOnline ten skill point jest bezużyteczny). |